Arama

Sonuçlar 1 - 20 / 20
1. 8 Ağustos 2009 Hollanda Konsolosluğu ( İstiklal Caddesi ) - Topkapı Sarayı
(Ana Kategori/Kuzey denizi - İstanbul Topkapi 3600 kilometre)
...den sonra İstiklal caddesi üzerindeki Hollanda konsolosluğuna doğru yavaş yavaş gidiyoruz. Burada bizi Hollanda'nın İstanbul başkonsolosu Onno Kervers karşılıyor. Burada aynı zamanda son ayl...

2. 6 Ağustos 2009 Durusupark evleri (Boyalık) - Şamlar (Kayatepe)
...z. Sabah yine erkenden uyandik, ama rahat bir yatakta uyumak ve güzel bir akşam yemeği yemiş olmak bizi bir ayrı rahatlattı. ...

3. 2 Ağustos 2009 Vize - Saray
(Ana Kategori/Kuzey denizi - İstanbul Topkapi 3600 kilometre)
...şkanı Selçuk Yılmaz'ın bizlere tahsis ettiği otobüs ile Vize turuna çıktık. Vize bizim hiç bilmediğimiz bir yer. Otobüs hareket ettiğinde biz Vize tarihine daldık. &...

4. 1 Ağustos 2009 Pınarhisar - Vize
Güzergah için buraya tıklayınız. Sabah erken uyanıyoruz. Sevgili Bülent Türker bizi saat 16.00'da Vize'de bekliyor. Yolumuz uzun. Emir demiri keser dedikleri için

5. 22 Temmuz 2009 Ardino (Eğridere ) - Cuprika
(Ana Kategori/Kuzey denizi - İstanbul Topkapi 3600 kilometre)
...izden erken ayrıldık. Kapının anahtarını dış kapıya bıraktık. Evet sevgili okurlar ve gezginler burası, bizim vatan bellediğimiz yerler, halen daha güvenli yerler. Kapında anahtarını bırakabilirs...

6. 11 Temmuz 2009 Rila Manastırı - Makedonya Dağevi
...uz. Öğleden sonraları yağmurlu. Manastırın bize göre arka kapısından çıkarken bir adam bizimle İngilizce konuşmaya başlıyor. Kanada'dan geliyormuş ve kendine bir yıl zaman ayırmış...

7. 10 Temmuz 2009 Kobilino - Rila Manastırı
(Ana Kategori/Kuzey denizi - İstanbul Topkapi 3600 kilometre)
...z'da soğukda olmazda. Dağ başında burada oluyor. Gece eski ayakkabılarımı yakmam işe yaradı demek. Bizim Bulgar dostlarımız Andre ve Peter geceden kalma olduklarından bizimle kalkamadılar ama biz...

8. 17 Haziran 2009 Ujker - Borgáta
... pahalı buluyorlar gibi bir şeyler söylüyor ve tam ben yola çıkacakken adamlardan biri bizimle gel, yatacak yer var diyor. Ne yapayım diye düşünüyorum. 1 kilometre de g...

9. 29 Mayıs 2009 Regensburg şehir turu
(Ana Kategori/Kuzey denizi - İstanbul Topkapi 3600 kilometre)
... geçmek ve vergi ödemek zorunda. Şehir köprü sayesinde gelişmiş ve ayakta kalmış. Bizim ülkemizdede altyapı çalışmalarına ağırlık vermeleri ve bunlarıda gün&uuml...

10. 15 Mayıs 2009 Wiesbaden - Mainz
...ve Kyra'yı Almanya'ya getirdiler. Sehir içinde olan yürüyüşümüz bizi 8.3 kilometre sonra kalacağımız otele getirdi. İlk gün herzaman bir alışma dönemi...

...anmıyoruz. Yolumuz uzun ama moralimiz yerinde diyoruz. Sürekli sağanak halinde yağan yağmurun sesi bizi hemen uyanır uyanmaz vah vah haline sokuyor. Allah kerim diyoruz ve rahat rahat kahvaltıya...

Hep gülerim, geleneksel birinci etkinliklere. Buda bizim geleneksel ikinci yürüyüşümüz.  Sizde gülebilirsiniz tabiiki. Geleneksel ikinci yıllık Santiago y&uuml

2008 Ekim sonu yürüyüşümüz bizi Kuzey Hollanda'nın şirin kasabası Hillegom'a getirdi. Hillegom aynı zamanda Hollanda çiçek ve lale endustrisinin en belli

14. Castell de Montsoriu - Girona - İspanya
(Ana Kategori/İspanya gezileri )
...istle bu kadar bakir kalabiliyorlar. Bunu gelecek günlerde diğer yerlerdede göreceğim. Darısı bizim sahil ve tarihi kentlerimizin başına diyelim.Yaşlı kuzeyliler, çoğunlukla Almanlar ...

15. Rheinsteig Yolunda 1 gün
(Ana Kategori/Almanya Gezileri)
...ılar hemde evlilik korkusu içindeler. Güllerin arasında bu iki güzel insanın mutluluğu bizide etkiliyor, bizde mutluluğun parçası oluyoruz. Evet, mutluluk bulaşıcı. İnsan beyn...

16. Texel Adasında bir hafta sonu
(Ana Kategori/Hollanda Gezileri)
...yorsunuz.Biz düz ovada yürüyoruz. Bugünkü yürüyüşümüz Bizi limandan Den Burg kasabasına götürecek ama ilk önce Oude Schild liman kasaba...

17. Kelebekler Vadisine iniş
(Ana Kategori/Türkiye içi yürüyüşlerimiz)
...amanda en tehlikeli yer. Halatlarla 3 ayrı etapta 45-50 metre inmeye başlıyorsunuz. Burası aynı zamanda bizim de en zorlandığımız yer oldu. Soraya ayağında Crocs marka ayakkabıları ile iniyordu. Yarı ...

18. Finisterre Plaj
(Ana Kategori/Santiago de Compostela yürüyüşleri)
...ttı. Dün gece normal yürüme mesafesi olan 34 kilometreyi yürüdükten sonra bizim dün konakladığımız kasabada, daha bugün yürümesi gerektiği hissine ken...

...suz olarak ilk durak noktamız olan ’s Graveland da ki restaurant cafe’ ye geliyoruz. Burada bizi bekleyen arkadaşlar var. Bu grubun alışkanlıkları ve gelenekleri arasında olan bol sü...

20. Haarlem - Amsterdam Başkentten başkente yürüyüş
(Ana Kategori/Hollanda Gezileri)
...k hayatımızda çeşitli vesilelerle kısıtlanıyor. Bu devletlerden kaynaklanan bir kısıtlama değil. Bizim kendimize koyduğumuz sınırlar ve vize kabul etmeyen kurumlar. Kendini en üstte g&ouml...

<< Başlangıç < Önceki 1 Sonraki > Son >>

QFAST

YAZI ABONELİĞİ

FAVORİLERİME EKLE

Ekle: Mr. Wong Ekle: Webnews Ekle: Icio Ekle: Oneview Ekle:  FAV!T Social Bookmarking Ekle: Favoriten.de Ekle: Seekxl Ekle: Social Bookmark Portal Ekle: Bookmarks.cc Ekle: Newsider Ekle: Linksilo Ekle: Readster Ekle: Yigg Ekle: Linkarena Ekle: Digg Ekle: Del.icoi.us Ekle: Reddit Ekle: Simpy Ekle: StumbleUpon Ekle: Slashdot Ekle: Netscape Ekle: Furl Ekle: Yahoo Ekle: Blogmarks Ekle: Diigo Ekle: Technorati Ekle: Newsvine Ekle: Blinkbits Ekle: Ma.Gnolia Ekle: Smarking Ekle: Netvouz Ekle: Folkd Ekle: Spurl Ekle: Google Ekle: Blinklist